Vogelvereniging Lochem

De Gekleurde Zanger - C.L.W. Noorduyn

Vrijwilliger worden

In 2009 hebben we een nieuwe volliére geplaatst in het centrum van Lochem. Deze volière wordt door leden van de vogelvereniging onderhouden. Daarnaast organiseren we jaarlijks een Nationale tentoonstelling en een vogelmarkt.

Vele handen maken licht werk en daarom kunnen we vrijwilligers gebruiken. Lijkt het jou dus leuk om 1 of meerdere dagen te helpen bij de volière en/of met de voorbereidingen tijdens de Nationale tentoonstelling / vogelmarkt? Meld je dan nu aan!

Aanmelden om vrijwilliger te worden kan via: secretaris@vogelvereniginglochem.nl

Je kan meteen doorgeven wat je voorkeuren zijn en dan nemen we contact met je op! Ook indien je hier vragen over hebt mag je uiteraard contact met ons opnemen.